Sunday 11 November 2012

Adek Ipar Bertunang

Hari Sabtu yg lepas (10.11.12)  adek ipar aku yg comel loteh yang bernama Zerah (Ira) selamat bertunang dengan kekasih pilihan hati pengarang jantung dia yg bernama Zainorefee (agaknya kot spelling nama dia cmtu) . wahhh kelas kau skrg ni musim tunang-kawen lelagi cuti sekolah ni.

Sabtu hari tu aku tak sempat nak tolong pape kat umah metua aku. sebab aku keje. cuti dah takdek da hahaa.. sempat buat dadih perisa coklat n tembikai susu je. tu pun dapat bertubi2 pujian sedap katanya. heh heh.. ecelly ada dlm 1.5day tp dah hujung2 tahun cmni sayang la pulak nk habiskan cuti. kang nnt nk honeymoon bln 12 nnt ngan hb takde cuti pulak. kih kih.. :p

Kat bawah ni aku layangkan gambar2 sekitar majlis pertunangan si comel loteh bam2 :


                                               Ni la pengantinnya. comel mcm kakak iparnya.


 yg tengah tu mak mertua kesayangan.
 yg paling kanan tu adek ipar dia (Indian) 
so hubby aku tu ada darah2 india gitewww..


nampak tak blakang pengantin tu aku ngah dating ngan hb aku. hahaa 



 mcm sedap je kek ni. ingat kan utk belah pmpuan.rupanya utk laki. melepasssss



sebahagian dari hantaran2. bape dulang ntah aku pun tak tahu hehee.. 



 paling kiri, nenek suami aku (patty). yg tengah adek sepupu dia. 



haaa... tu diaaaa bakal pengantin. SEPADAN!! 


2 comments:

  1. tahniah buat mereka. bila nak langsung tu?

    hi..singgah serang balas terus follow. tengkiu sudi tinggal jejak kat teratak kite. eh...awk dah follow kite ke tak?

    eh... sudah...

    maceh maceh... hehehe

    ReplyDelete
  2. rasa2nya kalau jadi bulan 6 tahun depan. harap2 menjadi la. hehee..

    saya baru renew blog . blog yg lepas google dah delete. nape ntah. sama2 la kita jejak menjejak nnt ye. heh hee.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...