Friday 9 November 2012

Blog Pertama Aku Follow

Ouchhh.

Korang nak tahu tak blog pertama yg aku follow blog siapa?
Meh sini aku nak habaq hang. 

Aku follow blog Blog Ana - Cahaya Cinta Ku . Aku sukaaaaaaaaa lah sgt baca blog kak ana tu.

SEBAB???????

1) Dia punya entry byk entry resepi. sesuaila ngan aku yg kuat makan dan kuat memasak

2) Suka tgk gambar2 yg dia postkan tu. lelagi gambar makanan. rasa nk amek n makan je pc aku ni. hihiii

3) Dia selalu post kan gambar2 anak2 dia. teringin nak ada baby yg hensem n lawo mcm anak2 kak ana. hik hik..


Aku big fan jugakla dgn blog kak ana tu. BEST!!

Macam mana aku blh terjumpa blog kak ana?

time tu aku teringinnnnnn sesangat nak makan n membuat kek cokelat moist. so aku google la resepi.
tup2 Mr. Google tu displaykan pulak resepi dari blog kak ana. terus aku cedok resepi dia.

Then start dari tu terus aku kerap menyinggah blog dia. hihiiii 

3 comments:

  1. Hi..saya pun follow blog dia jugak sbb cari resepi pavlova..trus jatuh cinta dgn blog dia..hehe..selamat membelog.. =)

    ReplyDelete
  2. Hahaaa... ramai betul fans kak ana kan.. hihiii..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...