Monday 12 November 2012

Crepe Durian Aku

Baru lepas siap buat crepe durian. aku ada jugak ubah2 resepi yg aku cedok kat blog Kak Ana. hihii.. then mak aku rasa crepe durian tu, katanya sedaaaaaaaaaap!

bila hubby balik keje, pas mandi2 semua, aku bg la dia makan crepe durian aku tu, LICIN sungguh pinggannya. komen : SEDAP katanya. alhamdulillah.

bila kita masak n tgk org yg makan makanan kita tu rasa hepi sgt. hihii.. lagi2 air tgn isteri kan. :p

ni ha gambo crepe durian aku. taklah begitu lawo mcm org lain  buat. 1st time buat kan, so comot2 jugak la. hik hik..



ni crepe durian aku tak comel mcm aku . 
takut sikit nak menggulungnya, kang koyak



tgk la ni pinggan mangkuk yg nk kene basuh. dushhh! hamek kau.


ape pun crepe durian ni sangat la senang dibuat dan lagi senang dimakan. hahaaa..



2 comments:

  1. Senang ek buat..tapi kenapa orang jual mahal yek...hmm...

    ReplyDelete
  2. mmg senang sgt buatnya pun. cuma rajin dengan tak rajin je. durian tu dlm 10ulas pun dh byk tau. inti dia bukan guna byk pun. biasa la yg si penjual tu mesti nak untung lebih, lg2 harga durian tu mybe mahal. tp tak mhl pun sebenarnya hihii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...