Monday 12 November 2012

Crepe Durian

Tak sabarnya nak buat crepe durian mlm ni. hehe.. 

pasni balik keje nak menyopping bahan2 kat bakery shop. then mlm ni jugak nak membuat dadih utk Deepavali esok. nak buat sbg buah tangan utk nenek and atok suamiku. heh he..

resepi dadih tu aku cedok kat blog kak Ana-Suzana . ni festime membuatnya harap2 jadik la ye. 
nnt aku update aku punye crepe durian tu jadi ke tak.

before ni aku cedok resepi kek moist kak ana. menjadi sangat2. mak metua, hubby, mak kandung n kakak kandung pun kata sedap. anak buah pun suka. alhamdulillah hehee :D

3 comments:

  1. salam kenal..


    sekarang tgh sibuk dgn crepe ni.. we all penah buat 2 years ago. tak sangka now boom..

    ReplyDelete
  2. saya baru je dpt tahu resepi crepe durian tu kak. before ni tak penah dgr lgsung heheee :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...